سلام دارم میرم سونوی فولیکول دعا کنید برام

۵ پاسخ

فولیکولام یکی ۱۷ و ۱۵ و ۱۷ و۷ بود

انشالله که عالیه با فولیکول خوب این ماه باردار میشی
منم انشالله دوشنبه ۱۱خرداد سونو فولیکول دارم دعا کنید این ماه منم مثبت بشم

انشاالله جوابش عالیه

انشالله عالیه عزیزم
هزینه اش چقدر شد؟

انشالله ک عالیه جوابش

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان قلب کوچولو🫂🫀 مامان قلب کوچولو🫂🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری