فولیکولام یکی ۱۷ و ۱۵ و ۱۷ و۷ بود
انشالله که عالیه با فولیکول خوب این ماه باردار میشی
منم انشالله دوشنبه ۱۱خرداد سونو فولیکول دارم دعا کنید این ماه منم مثبت بشم
انشاالله جوابش عالیه
انشالله عالیه عزیزم
هزینه اش چقدر شد؟
انشالله ک عالیه جوابش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.