سه ماهگی هم بچه مراقبت داره؟
باید ببریم بهداشت؟

۷ پاسخ

من برا واکسن دوماهگی که بردم گفتن چهارماهگی بیار

بله هر ماه مراقبت دارن نمودار رشدشون ثبت میشه

من بردم گفتن لزومی نداره منم گفتم دوست دارم بچموچک کنم

اگه دکتر میبری نه.. اگه نمیبری برو بهداشت ببین وزن و قدش چجوره

منم برای ۲ماهگی که بردم تاریخ داد برای ۴ماهگی که واکسنم بزنه

ن خودش بهت میگه و تاریخ میزنه ولی 4 ماهگی برا واکسن‌ها باید ببریش تو دفترچه بهداشت نوشته

ن چهارماهگی می‌بری واکسنم میزنن

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🍓 مامان نیلماه🍓 ۹ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۱ ماهگی