من برا واکسن دوماهگی که بردم گفتن چهارماهگی بیار
بله هر ماه مراقبت دارن نمودار رشدشون ثبت میشه
من بردم گفتن لزومی نداره منم گفتم دوست دارم بچموچک کنم
اگه دکتر میبری نه.. اگه نمیبری برو بهداشت ببین وزن و قدش چجوره
منم برای ۲ماهگی که بردم تاریخ داد برای ۴ماهگی که واکسنم بزنه
ن خودش بهت میگه و تاریخ میزنه ولی 4 ماهگی برا واکسنها باید ببریش تو دفترچه بهداشت نوشته
ن چهارماهگی میبری واکسنم میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.