شنیدم منطق ازسه سال ب بعدبرای کودکان شکل میگیره ک یسری چیزاروعقلانی بفهمن
هییییچوقققققت😂
هر سال میگیم دریغ از پارسااااال🤣
از دوسالگی ب بعد
شوهر من داره به ۳۰ سالگی نزدیک میشه هنوز فهمیده نشده . بنظر من هیچوقت
والله من پسر ۱۰ ساله دارم فعلا عاقل نشده خخخخخخ شیطون تر کنجکاوی. تر شده از ماها بیشتر میدونه
بنام خدا هیچوقت😂
ازز ۱۵ماهگی
والا من ۳۰سالمه از نظر مادرم هنوز نفهمم
۳۰سالگی🫠🫠
هیچوقت. فقط هرس
😂پسرم کم کم داره میفهمه
میگم پاپا بیار شلوارشو میاره بپوشمش
میگم اونو بیار میاره
جیش داشته باشه میگه جیش
شاید بعد سربازی😂
به نام خدا پسرا تا وقتی که زن بگیرن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.