خانما من تو ۸ماه میتونم ناخن بذارم؟

۲ پاسخ

عزیزم لاک و لاک ژل و کاشت تو بارداری خوب نیست خدایی نکرده حالت بد بشه نمیشه اکسیژن خون رو‌چک کنن وعلائم خیاطی رو

نزار

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
معصومه معصومه قصد بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی