بچه ها یه سوال سرکلاژ چجوری انجام که میدی چند روز مرخص میشی

۳ پاسخ

دهانه رحم دوخته میشه با بیهوشی انجام میشه دو ساعت بعداز عمل مرخص میکنن.بدون دردهم هست

بصورت بیهوشی طول دهانه رحم دوخته میشه . یک روز بستری داره بستگی به شرایطتت ‌ .اصلا درد هم نداره

دهانه رحم میدوزن همون روزم مرخص میکنن

سوال های مرتبط

مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ویکم بارداری