سلام
سوال؛
میگم قند ناشتا ۹۱ زیاده؟

۳ پاسخ

لب مرز هست

نه عزیزم اوکیه نگران نباش

ازمایش اول ناشتا 91 بودم گفتن کنترل کن تو مرز خطری ولی مرحله دوم ناشتا 91 باشه ناشتا فک نکنم خطرناک باشه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی