۵ پاسخ

راستی آجیل وگردو میتونم بخورم؟

بین 90 تا 95 لب مرز هست به قول خودشون و حداکثر میزانش

کمی بالاتر از این حد هست
یکم رعایت کنی پایین میاد نگران نباش
قند مصنوعی رو حذف کن، ماکارونی و سیب زمینی کم تر استفاده کن، تنقلات اگر میخوری کمش کن
دو هفته میگن اینا کم بشه نرمال میشه قند بازم با مشاوره تغذیه صحبت کن یا دکتر خودت اونا بهتر باز میدونن شاید قرص بدن بهت

بچه‌ها چیکارکنم بیاد پایین قندم

بله عزیزم کمی بالاست نباید نهایتا بیشتر از ۹۰ باشه

بالاس

سوال های مرتبط

مامان ژیوان مامان ژیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵شاهانم🩵 مامان 🩵شاهانم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی