سلام صبح بخیر.. مامانا قند ناشتا ۱۲۴ زیاده؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

اره مخصوصا واسه بارداری

آره باید انسولین بزنید

اره من ۹۵ بود

آره ۱۱۵ نرمالشه برا غیر باردارا شما ک بارداری

بله.

آره عزیزم، خانومای باردار قندناشتا باید زیر 92 باشه

آره.

بله باید انسولین بزنید احتمالا

بله بالاست ناشتا باید نهایت روی 90 باشه

اره من ۹۷بود گفت زیاده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد