سلام خانمها قند ناشتا ۹۰ زیاده؟؟؟

۵ پاسخ

خوبه ولی مراعات کن چون من آزمایش قبلیم که با شربت بود ناشتام ۸۵بود ولی دوباره آزمایش دادم ۱۱۷شده بودتا ده روز بهم قرص متفورمین داد خوردم آزمایش دادم ۹۰شده بود

خوبه عزیزم

خوبه.

زیر ۹۲ اوکیه

ن اوکیه.
زیر۹۵ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ژیوان مامان ژیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد