۹ پاسخ

زیر ۹۲ باید باشه

مرزه رعایت کن

برای بارداری نباید بیشتر از ۹۵ باشه

بعد از تست گلوکز اول دوباره هم آزمایش قند باید بدیم ؟؟چجوری فهمیدین بالاس؟؟

اره زیاده ۹۲ باید باشه قک کنم

اره یه مقدار بالاست
لب مرزه

لب مرزه اره
منم قند ناشتام95دکتر گفت اصلا نباید بزاری ازین بالاتر بره

سلام اره ی خورده بالاس ۸۶ب بالا باید بعد غذا هم قند تو بگیری ببینی چنده

اره نزدیک ۱۰۰ دیگه
من قند ناشتام باردار بودنی ۷۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ژیوان مامان ژیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد