خب چرا با انگشت ، اپلیکاتور شیاف بگیر و اونم یهو نباید بزاری آروم آروم باید بفرستی داخل و اگر دکترت بهت گفته فرقی نمیکنه واژینال یا مقعدی ،مقعدی استفاده کن
اگه دکترت گفته حتما واژینال بزاری که هیچی اما اگه تاکید نکرده
مقعدی بزار راحت تره
واژینال هم ادم عفونت میگیره هم اب که میشه میریزه بیرون
مقعدی بزار
مشکلی پیش نمیادنگران نباش ولی خب مقعدی استفاده کن من از ۷هفته روزی دوتا مقعدی میزارم تاالان که ۳۱هفته ام
پروژسترون ؟؟ از مقعد استفاده کن من می ترسیدم از واژن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.