۲۱ پاسخ

من خودم چون سینه خودمو نمیگیره راستش ابجی خیلی عذاب وجدان دارم هر موجودی شیرمادرش براش بهترینه من ازین بابت خیلی ناراحتم و میگم چقد گناه میکنم که این ظلم رو در حقش کردم و شیرخشک رو دادم بعد شیرخشک دردسرش بیشتره باید همیشه ولرم باشه چون روده هاش سرد میشن اگه سرد بدی دل درد میگیره بالا میاره بعد شیرخشک گرونه و هر یک ساعت خراب میشه باید اگه نخورد بریزی. نصف شب باید چن بار پاشی ابجوش بذاری ولرم کنی بعد وایستی گاز شیرخشک بره بعد بهش بدی بخوره و اینک شیرخشک معلوم نیست چن ماه یا چن سال تو بیرون مونده و از چیه و اینا منو ک دیوونه کرده سینه رو نهایتش یه اب ولرم روش میگیری و هر زمان بخواد میدی ولی شیرخشک مهمونی بری دنبال ابجوشی و دردسراش

اگه شیر داری حیفه شیر خودت بده فکر میکنی شیر خشکی بهتره نه ماکه شیرخشک میدیم میگیم کاش خودمون شیر داشتیم میدادیم اشتباه نکن
حالا میتونی هم شیر خشک بدی هم شیر خودت
جاهایی که نتونی شیرخودت بدی شیرخشک بدی و بالعکس
به نظر منم دوتاش باهم باشه بهتره

ببین هر کی شرایط خودش و داره و شیر دادن واقعا سخته
ولی من پسرم فقط ۴ ماه شیر خودمو خورد
اتفاقا شیر خشک دادن خیلی سخت تره
اگه شیرت سیرش میکنه به نظر من حیفه که ندی

گناه داره تا میخوره بده بهترین چیز شیر مادره دختر من 6 ماه شد ول کرد انقدر تو عذابم

چ مشکلی می‌تونه داشته باشه منم شیش ماه دادم فقط

من از اول شیرخشکی بود هیچیم نشد
اگه مشکلی چیزی داشت داروخونها شیرخشک نمی‌آوردن

بنظرم اگه واقعا اذیت میشی شیرخشکی کن و تمام، هرکسم گفت بگو شیرم کم بود یکی دوبار شیرخشک دادم دیگه سینمو نگرفت،۶ ماه اول خیلی مهمه که دمت گرم شیر دادی بهش

منی که دارم تمااااام تلاشمو میکنم شیرم زیاد شه و شیر خودمو بخوره
اگه داری بهش شیر خودتو بده
من الان روزا اکثرا شیر خودم
شبا شیرخشک که سنگین بخوابه
یا بیرون شیرخشک

نه حالتم خوب نیست ندی بهتره کامل شیرخشکی بشه حالت بهترر میشه از نظر روحی

چه گناهی؟ ماهایی که بچمون از اول شیرخشک خورده گناه کاریم؟

نه گناه نداره. شيرخشك پر از مواد مغذي هست ك براي نوزاد طراحي شده با اين مواداي غذايي ما حتي بهترم هست. اين كه تو داري اذيت ميشي براي شيردهي و عصبي ميشي بدتره. اما اينم بهت بگم كه من از اول نوزادم شيرخشكي شد بخاطر حساسيت پروتئين گاوي، فكر نكني شيرخشك راحتتره! فقط از نظر بدني خودت بهتر ميشي اما شب و نصفه شب و شيرخشك اماده كردن هم سختي خودش رو داره. سلامت و شاد باشيد عزيزم

منم از اول تصمیم داشتم شیر خشک بدم ولی همچنان شیر خودمو میدم 😁 اولش گفتم تا ۴۰ روز اول بعد شد دوماه بعد گفتم تا ۶ ماه
ولی هنوز دارم میدمش 😅 اولاش خیلی اذیت بودم چون دم به دقیقه شیر میخواست ولی الان بهتره
میزارم تو بغلم میخوابه
شب از خواب پا میشه شیر میخوره میخوابه باز
بیرون میرم نمیخواد شیشه و اب گرم و اینا ببری نهایت ی جا میشینم شیرش میدم

مهم ۶ ماهه اول بود ک دادی عزیزم

شیر خشک دادن خیلی سخت تره بنظرم
من دخترم شیرخشکیه میگم کاش شیر داشتم‌ شیر خودمو‌میخورد تا دم به دقیقه بلند نشم شیشه بشورم فلاکس آب سنگین همیشه و همه جا باید همرام باشه .......
هر کدوم مکافات خودش رو داره

من از سه ماهگی دیگه ندادم

هلنا جون ماشالا انقد وزنش و قدش خوبه ک اینکارو باهاش نکن مامانش
پسر من لاغره زیر چشاش گوود قبلا ک شیرخودمو میخورد تپل تپل بود

الانم که جنگه باورت میشه شیرخشک های خوب پیدا نمیشن مارکای ایرانی هست و شیرین کننده های زیادی داره قند مصنوعیه همش
باز با این توصیف ها اگه دلت اومد بهش شیرخشک بده
بنظرم ۶ ماهشه دیگ سرلاک بگیر و غذا خورش کن تا کمتر سینه تو بگیره

خداییش شیر خود آدم واسه شبها عالیه اگه شیر شب میخوره بده، شیر خشکم دردسر خودشو داره ترکیبی بده که اذیتم نشی

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

خوش بحالت که سینه تو گرفته پسر من از ۳ ماهگیش دیگه نگرفت بنظرم هم شیرخودتو بده هم شیر خشک چون خودت اذیتی وگرنه اگه شیرمادر بخوره خیلی خوبه قوی بار میاد تو مریضیا مقاوم میشه بدنش اما خب چون خودتم اذیتی شیرخشک بده پسر منم الان ۳ ماهه شیرخشک میخوره مشکلیم نداره خداروشکر

اخه بچه ای که شش ماه شیرمادر خورده فک نکنم شیرخشک رو قبول کنه

سوال های مرتبط