این قطره پدیا بست ب دخترم میدم مارک خوبیه ؟

تصویر
۷ پاسخ

اره منم همین میدم

من کولیک این برند رو میدم راضیم

اره خوبه

عالیه

خوبه برای بچه‌ای که رفلاکس نداره چون اگه داشته باشه تشدید میکنه

شما چند قطره میدید این مدل

منم همینو میدادم فقط بدیش اینه بلعش برای نوزاد یکم سخته و طعمشم یکم تلخه

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی