خانما پسرم سرما خورده چکار کنم

۱ پاسخ

ببر دکتر.. وازلین و کم وپماد ویکس بغل گوشاش چرا من با کنار سوراخ بینیش زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی