۳ پاسخ

عزیزم طبق دستور پزشک غذایی که داخلش شیر داره تا ۱ ساعت تو محیط و غذایی که شیر نداره تا ۲ ساعت تو محیط میمونه و بعدش بذاری تو یخچال تا ۲۴ ساعت قابل استفادس به شرطی که قبل خوردن کاملا داغ بشه

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

تا ۲۴ ساعت داخل یخچال

سوال های مرتبط