هی دو دل میشم بین سزارین و طبیعی شما ام مثل منید؟

۲۰ پاسخ

من از همون اول سزارین انتخاب کردم

ن من از همون قبل بارداری انتخابم برا زایمان سزارین بوده و هست

ارهههه

نه چون من بخوام یا نخوام سزارینی ام😅💙🩷

من از جفتشون میترسم

اره ولی تصمیم قطعیم طبیعی هستش

من از روز اول که سر بچه اولم فهمیدم باردارم گفتم فقططططط سزارین وگرنه یه بلایی سرخودم میارم عمرا برم طبیعی اخرشم رفتم سزارین و خیلی راضضضضی الانم دومی سزارین اجباریم دیگه

منم کلی فکر سوال پرسیدن ازایناکه دوروبرم زایمان کردن چ طبیعی چ سزارین ازاونجاییم ک من همیشه باهاشون بودم موقع زایمان(خواهرامو زنداداشام)،ب این نتیجه رسیدم که سزارین کنم ‌‌...دکترمم حرفش فقط طبیعی بود که دیگ چندتاازدوستام سزارین زایمان کردن همشونم پیش ی دکتربودن و راضی بودن منم پروندمو بردم پیشش ،دیگ تصمیممو قطعی کردم برای سزارین

نههه قطعا طبیعی بارداری اولم طبیعی آوردم مثل بنز به همه کارام و بچه ام میرسیدم نذر کردم این بارم بتونم طبیعی بیارم همه نمیتونن طبیعی خداکنه مشکلی نباشه طبیعی بیارم تموم شه راحت شم .

منم ولی حالا تا هفته های بالاتر میمونم ک ببینم چطور میشه وضعیتم

منم تو این دو راهی گیر کردم

منم مردد هستم هنوز تصمیم نگرفتم همه دوستام میگن سزریان

یکی از دلایلی که من سزارین انتخاب کردم خجالتی بودنم بود از بس خجالت میکشیدم که باید تو چه وضعیتی برای به دنیا اومدن بچه تلاش کنم وزور بزنم ترجیح دادم سزارین بشم بعدم به نظر من آدم شکمش جر بخوره بهتر از اینه که اونجاش جر بخوره🙃

بيا برو پيش دكتر امينيان دستشم سبكه نميفهمي اصلا زايمان كردي

ببين فقططططط سزارين

دوراهی خیلی سختیه 😅
اصلا نمیشه قطعی تصمیم گرفت

من اوایل بارداری اینجوری بودم دلم میخواست وزن جنین خیلی بره بالا که سزارین بشم
ولی رفته رفته ب این نتیجه رسیدم که اگه طبیعی بودم بزارم فرایند اصلی بدنم طی بشه و سزارین نشم

من سزارین بود اولی خوب دومی هم سزارین و بسیار راضی بودم اصلا درد نداشتم خیلی خوب بود

نهههه

دودل نشو فقط سزارین کن

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد