۳ پاسخ

حس میکنم نی نی داری🥹♥️

عزیزم علائم پریودی و بارداری من خیلی شبیه هم هستن من تو پریودیم انقدر حالت تهوع میگرفتم که دلم میخواست از اعماق وجودم بالا بیارم پلی سر دختر اصلا اینطوری نبودم الان برای شما هم همین حس میکنم ۵۰ ،۵۰ هم احتمال بارداریه هم احتمال پریودی
ان شاءالله که بارداری و بی بی چک مثبتت و ببینیم🤩

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه🧸🍼 مامان یکی یدونه🧸🍼 هفته بیستم بارداری