خانوما برای زایمان دوم، حرفی سخنی...

۳ پاسخ

سزارین یا طبیعی؟

بارداری سختی داشتم الانم شنبه وقت زایمان دارم سزارینم اولی زایمان سزارین بود یعنی اینم سزارین میشم؟

خدا به همرات فقط

سوال های مرتبط