۶ پاسخ

پسر منم مخصوصا وقتی شیر میخوره،اینجوری میشه

سلام عزیزم اگه خواستی عکسای نینیتو رو با حالت کاملا طبیعی آتلیه ای کنی روبیکا پیام بدین نمونه کار و قبل و بعد بفرستم09043693316

ببر دکتر و از پای بچه فیلم بگیر وقتی میلرزه اخ از ابجیم هم اینجوری بود گفتن تشنجه

کم کم درست میشه نگران نباش

آره عزیزم طبیعیه هنوز خوب قوت نگرفته

الهههههیی😍😍😍😍وای چقد ذوق کردم این عکسو دیدم بخوووورش🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان هومن مامان هومن ۴ ماهگی