پسر منم مخصوصا وقتی شیر میخوره،اینجوری میشه
سلام عزیزم اگه خواستی عکسای نینیتو رو با حالت کاملا طبیعی آتلیه ای کنی روبیکا پیام بدین نمونه کار و قبل و بعد بفرستم09043693316
ببر دکتر و از پای بچه فیلم بگیر وقتی میلرزه اخ از ابجیم هم اینجوری بود گفتن تشنجه
کم کم درست میشه نگران نباش
آره عزیزم طبیعیه هنوز خوب قوت نگرفته
الهههههیی😍😍😍😍وای چقد ذوق کردم این عکسو دیدم بخوووورش🥹🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.