۶ پاسخ

من بعد واکسن ۱۸ ماهگی از شیر میرمش
بعد یکسالگی اولویت غذاست و شیر کالری مورد نیاز برای رشد بچرو تامین نمیکمخ

نه بیا راه منو برو. موقتا و آروم ارو بابرنامه من شیررو ازش بگیر ب غذا بیفته. بعد ک خوب غذاخور شد جوری شیربده ک غذاشو بخوره،غذانمیخوره موقتا شیرکم کن
اگ خاستی راهمو بگم

منم شیرشو‌کم کردم میخوام بعد واکسنش قطع کنم

دختر من هم غذاشو خوب میخوره هم شیر

اینو قبلا یه دکتر فوق تخصص به دختزقبلیم گفت این دخترمم میگیرم ۱۸ماه
چون هیچی غذا نمیخوره

من میخوام بعدواکسن بگیرمش شوهرم میگه تابستون گرمه اسهال میشه ولی من دیگه تحمل ندارم

سوال های مرتبط