چقدر شوهرت بیشعوره .تازه میخوای براش بازم بچه بیاری. بگو بیشعور تو رو هم یه خانم زاییده که اینجوری احمق شدی دیگ .کسی که بخواد به خاطر دختر بودن بچه ۵ ماهشو سقط کنه دیگه از جاهلیت گذشته .
ببخشید این حرفارو زدم .میدونم تو دوسش داری ولی واقعا حالم بد شد تاپیک هاتو دیدم .کاش مرد بودم میومدم اون شوهرتو جر میدادم
یه اشنایی داریم زنه بشدتتت سیاست داره واقعا عالیههههههع میفهمید شوهرش پسر میخواد دوتا دختر داشت هی غر میزد سر این پسر بیار اینم بهش گفت ببین جنسیتش با توعه اگه بچه بعدی پسر نشد مشکل از توعه من میرم درخواست طلاق میدم مرده انقدر رفت دارو درمان شد گرمی خورد بعدیش پسر شد از ترس ک زنش طلاق نگیره😂😂😂
دختر خواهر شوهرم رفت دوقلو 90میلیون. الان هم ماشاالله دوقلو داره حامله هست 40روزه.... اون بچه دار نمیشدبدبخت از شوهرش بود بعد 7سال رفت اونم از روی ناچاری رفت
ای خدا مصلحتت و شکر اونموقع من آرزوی دختر دارم به این فکر میکنم واسه بچه بعدی ریسک نکنم ای وی اف کنم که دختر شه تو این گرونی بهش بگو داری خونه بدی ماشین بدی خرید طلا سرمایه کار عروسی و…
واقعا درک نمیکنم شوهرتو خیلی ناشکری اگر سقط میکرد دیگه خدا بهش بچه نمیداد چی…
خدا بهت صبر بده .من اصلا طاقت این چیزهارو ندارم .یعنی همسرم فقط یکبار بهم همچین حرفی میزد همون لحظه جمع میکردم و میرفتم .این مرتیکه ی ذره عقل و درک نداره .
من شوهرم واسه دخترمون همچین ذوق میکنه هرچی میبینه میگه بخر براش .
خدام انگار گاهی نمیدونه چیکار میکنه واقعا حق شوهر عقب افتادت نیست دختر داشته باشه.
هزینش یک جا نیس و معلوم نمیشه چون هر مرحله هزینه جدا داره و آزمایش و سونو و تخمک کشی دارو و...
اگه اسپرم سالم بلشه
تخمک سالم باشه تخمک کشی میکنن جنین تشکیل بشه یا اگه نشه دوباره دارو و تخمک کشی انجام میدن ک باز هزینه داره
بعد جنین ها باید برن آزمایشگاه پسر داشته باشه نداشته باشه چندتا باشه و...انتقال میدی بگیره نگیره چندتا بگیره
مرحله سخت و طولانیه هزینشم تو ۲۰۰ میلیون یا بیشتر میشه تو این گرونی
ما آرزوم بچه دختر بشه😐😐😐😐
کاش بهش میکفتی پسر دختر شدنش از توعه
تو مسکل پتری اگه به من پسر ندی طلاق و تمام چه پروعه واااااا
کاش یه کم فک میکردن که پسر داشتن دیگه مثل قدیم نیس که اینقد ذوق داشته باشه.......
دو قلو که معلوم نیست بشه یا نه
حتی ممکنه یکیش هم نگیره
ولی ۲۵۰ حداقل لازمه
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
۳۰۰ به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.