۱۳ پاسخ

مشکلی نداره عزیزم بعضی بچه ها وهار دست و پا نمیرن یدفعه راه میرن

ایشون راه رفتن و ترجیح میده😁

من انقدر دمر گذاشتم بعد چیزای که خیلی جذابه رو با فاصله ازش میزاشتم نمه نمه سینه خیز رفت بعد از ۶ ماهگی بعد دو هفته هم کم کم چهاردست و پا رفت الان به سرعت نور چهاردست و پا میره😢کمر واسم نمونده،خونه رو تبدیل کردم به مسجد 🥲جدیدا هم میره از مبل میگیره پا نمیشه نشسته میکشه خودشو بالا

بعضی بچه ها نمیرن زود میرن سر اصل مطلب.. تا تی انشاالله زود راه میره

راستین هم من بذارم وایمیسته
سینه خیز عقب عقب میره
گوتی گوتی میره
با غلت اینور اونور میره
ژست چهاردست و پا میگیره شیک میزنه😅

دختر منم چهارماهگی دور خودش می‌چرخید.پنچ ماهگی سینه خیز رفت الان هم چهار دست و پا میشه خودش رو تکون میده جلو نمیره.همش هم کار شوهرمه.هی میاد یادش میده نصفه کاره.نمیگه تو روز من با این بچه تنهام هی غر میزنه میخواد بره جلو نمیتونه .اعصاب برام نمونده.
من که میگم بچه سر وقتش یاد میگیره مهم نیست.انقد بودن بچه هایی چهار دست و پا نکردن راه افتادن

شاید بدون چهاردست و پا و سینه خیز یهو میخواد راه بره

من پسرم سینه خیز نرفت چهار دست و پا هم نکرد فقط خودش رو به شکم مینداخت و دور خودش می‌چرخید و از مبل می‌گرفت بلند میشد آخر ده ماهگی راه افتاد ..ولی دخترم سه ماهگی به شکم مینداخت آخر پنج سینه خیز آخر هفت چهار دست و پا از هشت ماهگی هم از مبلا و همه جا میگیره پا میشه

پسر من یک هفتس رو به جلو حرکت میکنه و سینه خیز میره امروزم اندازه چند قدم چهار دستو پا میره دوباره میوفته بازم پا میشه میره

وای دختر منم میاد وایسه تعادل نداره دستش ول میکنه یهو یا از پشت میفته یا از جلو

عزیزم بعضی از بچه ها چهار دست و پا نمیرن یکدفعه سرپا میشن شاید پسر شما هم یکدفعه راه بره

دختر من خودش رفت
سینه خیز میرفت ب عقب و دور‌خودش میچرخید همش حالت چهاردست و پا میگرفت
اخر دیگه خودش یاد گرفت و شروع کرد

پسر منم نمیره هنوز تلاشی هم نمیکنه 😂

سوال های مرتبط