۴ پاسخ

کلا از چیزای سرد نخور نه الان ن بعدا

درد داشت

والا منم یکشنبه رفتم هیچیم منع نکردن برام البته خودم کلی کاچی وگرمیجات خوردم مویزوگردو وارده کنجد روز۸سیکل رفتم عکس روز۱۰سیکل آزادسازی زدم واقدام کردم

چرا نخوری ؟؟؟؟ من سه چهار بار انجام دادم کسی نگفت اینا رو نخور

سوال های مرتبط