من ک پناه اینجوری بود رفتم داروخونه یک پماد بتامتازون کوچیک گرفتم با پماد آ د بعد اول بتامتازون چرب کردم بعد ب خورد پوستش ک رفت روش ا د رو چرب کردم شب زدم صبح هم خوب شد تاپیک هامو نگاه کنی متوجه میشی
از گرما ی بدنشه
منم شنبه واکسن شیش ماهگیشه
فکر کنم حساسیت هست.
حساسیته ببین چی داری خورده ،نده دیگه
قبل هرچیز جدیدی بدی یذره بده مزه کنه اگه بدنش نزد بیرون ادامه بده
...
پسر منم شنبه نوبت واکسنشه خیلی استرس دارم
حتما حساسیته
وای دقیقا پسر منم از صبح این طوری شده نمیدونم چیه
تا شب هم به دکتر دسترسی ندارم
شاید اگزما باشه
حساسیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.