آقا بردیا 🥹
❤️😍🤌🏻.
خواهر زاده من رهام هس
وگر نه خوبهههه
خدایی اصلا اسم نیسسسس😫😫😫
بردیا
من کارن و کاوان دوست دارم
بردیا
کارن ب نظرم خز شده
رهام من شنیدم داستانش توی شاهنامه خوب نیست ولی حقیقتا تحقیق نکردم!
سیاوش من دوست دارم ولی ب نظرم یکم سنگینه
بردیا هم من خیلی دوست دارم ولی بعضیا بهم گفتن یاد برده میفتن!
انتخاب اسم خیلی سخته😩
چقد همشون قشنگن🥹منم هنوز اسم انتخاب نکردم برا دخترم
عاشق اسم رهامم
اسم دخترم ریهام گذاشتم 🫣😅 اگه پسردار شدم قطعا رهام
دوتاش یه معنین 🥹
منم نمیدونم چی بذارم بین مهراد و نیکان موندم
بردیا👍🏻
نیوان❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.