کدوم اسم ؟ لطفا کمک کنید
نیوان❤
بردیا👍
اهورا🙏
کارن😂
سیاوش👎
رهام😭

تصویر
۱۲ پاسخ

آقا بردیا 🥹

❤️😍🤌🏻.

خواهر زاده من رهام هس
وگر نه خوبهههه
خدایی اصلا اسم نیسسسس😫😫😫

بردیا

من کارن و کاوان دوست دارم

بردیا

کارن ب نظرم خز شده
رهام من شنیدم داستانش توی شاهنامه خوب نیست ولی حقیقتا تحقیق نکردم!
سیاوش من دوست دارم ولی ب نظرم یکم سنگینه
بردیا هم من خیلی دوست دارم ولی بعضیا بهم گفتن یاد برده میفتن!
انتخاب اسم خیلی سخته😩

چقد همشون قشنگن🥹منم هنوز اسم انتخاب نکردم برا دخترم

عاشق اسم رهامم
اسم دخترم ریهام گذاشتم 🫣😅 اگه پسردار شدم قطعا رهام
دوتاش یه معنین 🥹

منم نمیدونم چی بذارم بین مهراد و نیکان موندم

بردیا👍🏻

نیوان❤️

سوال های مرتبط