الانم دست ما نبینه تو جمع دوستاش میبینه و میخواد، نشونش بده ولی با محدودیت... با تایم مشخص
منواسه بچم موقع غداخوردن برنامه کودک میزارم
گوشی ن.نهایت براش آهنگ میزارم صحفشو قفل میکنم فقط آهنگ گوش بده ولی تلوزیون میزارم نگاه کنه
خیلیم علاقه داره با اهنگاش دست میزنه
سخت نگیر چه بخوای چه نخوای عصر عصر اینچیزاس نمیتونی محدودش کنی بدتر میشه
من اصلا نمیدم دستش هرکی هم میخواد فیلمی چیزی نشون بده بهش میگم گوشی ندین دستش.کاکلا راضی ام ازینکار چون گیرنمیده به گوشیم وقتی دستمه
عزیزم اگ خیلی هم دیگ محدودش کنی باز از اون ور بوم میوفته ها، چون الان عصر تکنولوژی هست الان زوده براشون ک گوشی دست بگیرن ولی حتما باید اشنا باشن با گوشی و تی وی و و کلا تکنولوژی . پس حساس نباش
من فقط براش اهنگ میذارم ، درسته که نمیشه بچه های الانو محدود کرد ، اما میشه از وابستگیشون جلوگیری کرد، حد افل الان که ازشون بگیریم خیلی دیر تر دچار آسیب میشن.
غذا فقط با شعر تصویری میخوره هر وعده میذارم براش
آره بعضی اوقات که رو اعصابه یا چیزی نمیخوره بهش میدم تا من به هدفم برسم😄
این نسل و مگه میشه محدود کرد بخوایمم نمیتونیم
تو دست خودم کلیپ میبینه و اهنگ میزارم یراش
منم با حرف مامان ماهور موافقم
خودمم روی گوشیم چند تا از این فلیم های کودکان در حد ۳۰ ثانیه ای دارن وقت هایی که خیلیی اذیت میکنه یا گریه میکنه با اون هواسشو پرت میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.