خانما احساس میکنم پسرم خیلی پایینه تو مثانمه اشکال نداره؟

۳ پاسخ

والا الان حس کردم دختر منم تو مثانمه

نه اشکالی ندارد هفته هات بره بالا بچه هام میاد بالاتر

برا منم خیلی پایینه
اماانومالی چیزی نگف

سوال های مرتبط