به نظرتون واستم برم دکترم یاالان برم ازمایش بدم

تصویر
۷ پاسخ

مبارکه. فعلا آزمایش بده و فولیک اسید بخور. طبق آخرین پریودت ۸ هفته برو دکتر که سونو هم بشی

زوده برا دکتر، اما وایسا مجدد تکرارش کن چند روز دیگه… به نظر مثبته

اگه تاخیر داری ازمایش بده
که نیاز به تکرار نباشع

برو ازمایش مبارکه

دکتر فقط با جواب آزمایش میگه بارداری
بی بی چک قبول نیس

اول ازمایش بده بعد ببر پیش دکتر

کی اقدام کردی

سوال های مرتبط

مامان آرن شاه🧿تودلیم مامان آرن شاه🧿تودلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوهااااام♡♡ مامان دوقلوهااااام♡♡ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه 🌸 مامان پناه 🌸 ۷ ماهگی
مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 مامان آبنبات 🧿🍭🍭🍬 هفته بیست‌وچهارم بارداری