این س چرخه گ جا پای داره میده ۶.۳۰۰خوبه قیمتش

تصویر
۱۱ پاسخ

وای من خریذم بی نظیر خیلی پر کاربرد و کم جاهست راحتم از کالسکه خیلی بهتر

بابا دسته دوم نو پیدا کن نصف این قیمت چه خبره تو این گرونی

برا ماهلین این مدله عاشقشه پارسال خریدم 1800

تصویر

بچه پاش نمیرسه ک

منم میخوام چرخ بخرم واسه پسرم

من اینو خریدم هفته ی پیش.خیلی دوسش داره

تصویر

من پارسال طرح ربات رو خریدم 2 و 400
چ گرون شده

من یه مدل دیگه خریدم ده تومن درسته یکم براش بزرگه ولی واقعا راضیم

من خریدم خوبه

اره من واس پسرم خریدم یماه پیش ی مدل ساده تر دلیجان ۵ تومن
خیلی خوبن

منم می‌خوام واسه دو سالگی پسرم یه هدیه خوشگل بخرم . نمی‌دونم تبلت بخرم یا ازین سه چرخه ها؟ بنظرت اینا واسه چه سنی خوبه ؟؟

سوال های مرتبط

مامان هانا و لیانا مامان هانا و لیانا ۶ ماهگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری