مامانا چ شیرخشکی خوبه وزن میده؟؟؟

۹ پاسخ

من اپتامیل دادم خوب بود وزنش بهتر شد

اینطوری لپاش

تصویر

نمی‌دونم چی بدم بهش چاق شه

اپتامیل دادم اصلا اضافه نکرد

آخه شیرخشک چاق می‌کنه میخوام یکم تپلی شه

اپتامیل

فقط شیرخودمو میخوره منم شیرم ابکیع سیر نمیشه

پسرم کن روزه شیرخشک نمیخوره چیکار کنم

شیر خشک‌نان با گیگوز

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان وروجک.... مامان وروجک.... ۱۶ ماهگی