نه گلم
برای من 2/1 بود عزیزم. مشکلی نداشت خداراشکر
نه منم دقیقا۲/۲بود فقط ازمایش کوادمارکر گرفتم اونم فقط برای خیال راحتی خودم گفت مشکلی ندارع
نه اکثر بچه ها تا زیر سه خوبن
منم ۲/۷ بودم بازم امینوسنتز دادم خوب بود خداروشکر
ن خوبه
برا من بالای ۳ اومد سلفری آنومالی اکو دادم سالم بود خداروشکر
نه خوبه اگرمشکل داشت میفرستاد سلفری یاامینو
نه ...
نه برا منم ۲/1بود
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.