بچهاااا
آبجیم NT داده 2/2 اندازش
خطرناکه ؟؟؟

۱۰ پاسخ

نه گلم

برای من 2/1 بود عزیزم. مشکلی‌ نداشت خداراشکر

نه منم دقیقا۲/۲بود فقط ازمایش کوادمارکر گرفتم اونم فقط برای خیال راحتی خودم گفت مشکلی ندارع

نه اکثر بچه ها تا زیر سه خوبن
منم ۲/۷ بودم بازم امینوسنتز دادم خوب بود خداروشکر

ن خوبه

برا من بالای ۳ اومد سلفری آنومالی اکو دادم سالم بود خداروشکر

نه خوبه اگرمشکل داشت می‌فرستاد سلفری یاامینو

نه ...

نه برا منم ۲/1بود

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مَمَد🐣🩵 مامان جوجو مَمَد🐣🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل ۶ ماهگی
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان حورا مامان حورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان دِوین مامان دِوین ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی