بله لب مرزه
رعایت کن
بله بالاست
اره یکم بالاس مراعات کن شیرینی جات نخور برا منم سری قبل 107بود بالا بود
بله باید زیر ۹۰ باشه ناشتا و دو ساعت بعد از غذا هم زیر ۱۲۰ رژیمتو رعایت کنی اکیه. البته چند روز بگیر و مطمئن شو همیشه بالاس چون ممکنه اون روز که گرفتی ازمایشو شبش چیز شیرین خورده باشی با زیاد غذا خورده باشی با ساعت ناشتاییت کم بوده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.