سلام بچه ها قند ۱۰۳ برای اوایل بارداری بالاس؟؟؟؟

۴ پاسخ

بله لب مرزه
رعایت کن

بله بالاست

اره یکم بالاس مراعات کن شیرینی جات نخور برا منم سری قبل 107بود بالا بود

بله باید زیر ۹۰ باشه ناشتا و دو ساعت بعد از غذا هم زیر ۱۲۰ رژیمتو رعایت کنی اکیه. البته چند روز بگیر و مطمئن شو همیشه بالاس چون ممکنه اون روز که گرفتی ازمایشو شبش چیز شیرین خورده باشی با زیاد غذا خورده باشی با ساعت ناشتاییت کم بوده باشه

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
نون خامه ایی نون خامه ایی قصد بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری