چ حرفای عجیبی میزنین بچم بمونه الان بچه ۵ ماهه میمونه
چراباید نمونه داخل ۳۶هفته ای مگه میشه نمونه؟
۳۵ هفته که خوبه عزیزم نگرانی نداره
انشالله که چیزی نباشه عزیزم 🤲
انشالله به سلامتی بیاد تو بغلت❤
چه حرفیه دختر چرا نمونه🙁
برگشتی خبر بده منم تو این هفته لک داشتم
عزیزم انشالله که سالم و سلامت بغل بگیریش♥️
میمونه عزیزم دیگه کامله تقریبا
میمونع نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.