۹ پاسخ

چ حرفای عجیبی میزنین بچم بمونه الان بچه ۵ ماهه میمونه

چراباید نمونه داخل ۳۶هفته ای مگه میشه نمونه؟

۳۵ هفته که خوبه عزیزم نگرانی نداره

انشالله که چیزی نباشه عزیزم 🤲

انشالله به سلامتی بیاد تو بغلت❤

چه حرفیه دختر چرا نمونه🙁
برگشتی خبر بده منم تو این هفته لک داشتم

عزیزم انشالله که سالم و سلامت بغل بگیریش♥️

میمونه عزیزم دیگه کامله تقریبا

میمونع نگران نباش

سوال های مرتبط