خیلییی خوبه قیمتش
من چندروزپیش دخترموبردم آتلیه ۶۰۰ دادم خوب گفته
این قیمت پارساله عالیه
نه من الان قیمت گرفتم گفت ۵۰۰
عالیه من امروز برا دخترم نوبت گرفتم پرسیدم گفتن قیمتش ۷۵۰
عزیزم مفته
عکاس من میگه ۱۳۰۰
550 من گرفتم
من پارسال پرسیدم این قیمت بود
خوبه کدوم شهری
من پریروز ۷۰۰ بهم قیمت داد
من چند ماه پیش این قیمت گرفتم بنظرم خوبه
نه خوبه پارسال 300بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.