۱۲ پاسخ

خیلییی خوبه قیمتش

من چندروزپیش دخترموبردم آتلیه ۶۰۰ دادم خوب گفته

این قیمت پارساله عالیه

نه من الان قیمت گرفتم گفت ۵۰۰

عالیه من امروز برا دخترم نوبت گرفتم پرسیدم گفتن قیمتش ۷۵۰

عزیزم مفته
عکاس من میگه ۱۳۰۰

550 من گرفتم

من پارسال پرسیدم این قیمت بود

خوبه کدوم شهری

من پریروز ۷۰۰ بهم قیمت داد

من چند ماه پیش این قیمت گرفتم بنظرم خوبه

نه خوبه پارسال 300بود

سوال های مرتبط