۶ پاسخ

من دوتا پشت سرهم.بعدشم اب میدم بخوره

دوتا پشت هم

عزیزم من ازدکتردخترم پرسیدم گفت حتما حتما ۲قطره چکون پر بهش بده مخصوصا ازیکسالگی به بعد .

من دوتا پشت سرهم

من دوتا باهم بهش میدم چون تو آزمایش کم خون بود

باسرنگ دوسی سی بکش یکدفعه بده بهش یا قطره ای بگیر که یک سی سی کفایت میکنه

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی