بچه هاررو بعد واکسن چطور پاشویه میکنید؟

۴ پاسخ

❤❤❤❤❤

من یکم اب ولرم توظرف میریزم سرد نباشه تشنج کنه. بعد بهش یکم نمک میریزم تبش پایین میاره دستا وپاهاشو توش میشورم با دستمم به کمر وشکمش از اون اب میکشم لباساش اگه خیس شد عوض کن

آب سرد نه ها آب ولرم

با دستمال نم دار پاها و دستاشو خیس کن
همچنین پیشونی و زیر بغل

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان جونه دل❤️ مامان جونه دل❤️ ۱۰ ماهگی