هیچی نمیخوره😔😔عصبیم کرده
کانالتون بده
ابگوشت بلدرچین
دیزی
دخترمم از غذای خودمون میخوره
کم نمک و بدون رب
چون سرماخورده هم هست
سیب زمینی تموم شده بود جاش جو دو سر پرک گذاشتم براش
شام پسر من🥰گوجه بااجازه دکتر دارم میدم
یک وعده هم نمیخوره اگه بخوره فرنی سرلاک ماست و اینجور چیزا
پوره کدو سبز.لوبیا سبز و نخود سبز😁
شامشو ساعت چندمیدی؟
فعلا هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.