۱۵ پاسخ

توروخدا خداروشکر کنید

آره عزیزم منم خوبم
از این ببعد بهتر هم میشیم و با اشتهای زیاااد🥰🤭

من بعضی روزا میگم خدایا اصن چیزی اون تو هست یا نه

من گاهی حالت تهوعشو دارم اما در کل نسبت به ماه قبل بهترم

بله انقد ک استرس میگیرممم

من فقط تهوع هست

منم امروز علائمم کم شده بود یکم استرس داشتم از اون حالت داغونی خارج شدم 😂

دقیقا منم همینم فقط بعضی وقتا زیردلم تیر میکشه همین

خداروشکر کنید عزیزم من تهوع و بشدت بالا میارم همش بیحالم در کمرم هی درد میگیره

پاره ام✋

دارم میمیرم

منم علائم ندارم انگار نه انگار😐

سردرد ولم نمیکنه

منم هیچ علائمی نداشتم

دااغوووونم

سوال های مرتبط