توروخدا خداروشکر کنید
آره عزیزم منم خوبم
از این ببعد بهتر هم میشیم و با اشتهای زیاااد🥰🤭
من بعضی روزا میگم خدایا اصن چیزی اون تو هست یا نه
من گاهی حالت تهوعشو دارم اما در کل نسبت به ماه قبل بهترم
بله انقد ک استرس میگیرممم
من فقط تهوع هست
منم امروز علائمم کم شده بود یکم استرس داشتم از اون حالت داغونی خارج شدم 😂
دقیقا منم همینم فقط بعضی وقتا زیردلم تیر میکشه همین
خداروشکر کنید عزیزم من تهوع و بشدت بالا میارم همش بیحالم در کمرم هی درد میگیره
پاره ام✋
دارم میمیرم
منم علائم ندارم انگار نه انگار😐
سردرد ولم نمیکنه
منم هیچ علائمی نداشتم
دااغوووونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.