سلام کسی بوده بچش موقع دفع گریه کنه دلیلش چی بوده

۴ پاسخ

اره نفخ داشت
تا بیستو شیش روز همین بود حتی وقتایی ک سفتم نبود مدفوعش زور میرد و ناله میکرد بعد خود ب خود خوب شد بهونش ی شربت انجیر شد

یبوسته با روغن زیتون شکمشو ماساژ بده بزن معقدشم

اره یبوست

یبوست ☹️

سوال های مرتبط