دیفن باخیا.گیاهی سمی.سوختگی نوک برگ به علت خشکی هوا یا افتاب سوختگی هست.ابیاری در تابستان دوبار در هفته ،و زمستان یکبار در هفته.
این گل دیفنه. گل دیفن کلا این مدلیه ی برگ جدید در میاری از پایین ی برگش میریزه. در واقع میگن تغذیش از همون برگیه ک میفته
اینکه میگن سمیه درسته؟مخصوصا برای بچها
اب بهش خیلی زیاددادی هفته یک باربهش اب بده منم دارم برای منم اولا اینجوری میشد همیشه هفته یک بارمیدم درست شد مثلا از شنبه ب شنبه
طبییعه ک برگا پایینش زرد میشن و میوفتن.
من مشکلم اینه شاداب نیست 😐😐افتاده شده انگار برگاش چروک شدن
گلدونشو عوض کردم بزرگ تر گرفتم .
نمیخام خراب بشه کادو گرفتم 😭 هفته ای یکبار آب میدم ولی فک میکنم کمه. غبار پاشی میکنی تو؟
چرا بعضیا از گل سر در نمبارن همینجوری میگن مدلش اینجوریه چی مدل اینجوریه اخه مگه میشه این گل افت زده
نه نه خاکش ضعیفه و باید سم پاشیش کنی
خواهر هواست باشه بچه این گلو دهنش نکنه این گل سمیه ها
بهش اول کود بده جلبک دریایی و امینو اسید
بعد یه سمم بهش بده
قبل سم بپاشی روش ابش بده که سیر اب شه از سم تغذیه نکنه
ببرش از محیط خونه بیرون سم پاشیش کن
اینا یه نوعش اینجوریه منم اینجوری داشتم
فککنم کم بهش اب میدی من داشتم ازین اصلا اینطوری نمیشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.