چرا این اسباب کشی تموم نمیشه؟>>>🤨
نینی پوشک مادر

تصویر
۶ پاسخ

کجا میرین

منم دو ماه دیگه اسباب کشی میکنم
ولی خانه که میخام برم خانه خودم هنوز چند تا از کارهاش مانده تکمیل بشه

واای منم یه هفته اس اسباب کشی کردیم هر چی جمع میکنم جمع نمیشه انکار

ان شالله این بلا سرم بیاد از مستاجری خلاص بشم
ی خونه دار بشم

من یک ماهه جمع کردم آواره ام
خونه خریدم دارم بازسازی میکنم قشنگ پوره شدم🤦🤦🤦🤦

خیلی سخته منم دوماه دیگه همین اوضاع رودارم خدا همه مستاحر روصاحب خونه کنه ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی