بچه‌ها ماکروفر اینطوری بذارم یا پایینی؟
#پوشک
#مادر
#نینی

تصویر
۸ پاسخ

یا اینطوری

تصویر

اجاق گازت چرا هم سطح کابینت نیست؟
اینجوری خطرناکه ادم حس میکنه حرارتش میخوره به لبه کابینت

پایینی

پایینی

پایینی

معلومه دومی با کابینت بالا

از دور تر عکس بگیر حالت سه گوش هم بذار

هيچكدرم حالت مثلثي قشنگه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و هامین مامان بنیامین و هامین ۱۷ ماهگی