علایمت چیه که تنبلی تخمدان داری
منم سربچه دومم همینطور بودم
دکتر رفتم گفت باید حتما دنبالشو بگیری وگرنه هورمونهای مردونت زیاد میشه
یک سال و نیم تحت نظر بودم تا باردار شدم
توهم عزیز دنبالشو بگیر
قرص کابرگولین بخر بخور هفته ای یه نصفه بخور
نترس نازا نمیشی من پرولاکتینم بالا بود در اوج باردار شدم
فقط ذخیره تخمدانم خیلی پایین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.