۲ پاسخ

با فرنی ارد برنج شروع کن

خیلی زوده برای غذا شیر آی ار بده بهش منم بچم رفلاکس شدید داشت شکر الان یه کم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی