بچه های شمام بعضی اوقات بی دلیل تب میکنن،😑😕😕

۸ پاسخ

نه هیچ وقت نشونه عفونته
اگه علامتی نداره ازمایش ادرار بده

ببرش دکتر شاید رفلاکس باشه .. یا شایدم عفونت ادراری

تب بی دلیل نداریم‌گلم

نه خداروشکر

اره دختر منم هر از گآهی تب میکنه با پارکید کنترل میکنم خوب میشه

نه گلم

اره نمی‌دونم از دندون آخر آسیاب یا کم آبی بدن

تب چند درجه؟

سوال های مرتبط