من زیر سوتین میذاشتم میموند ولی به اندازه ای که با دستت محکم بچسبونی قدرت نداشت ، میکشه ها ولی نه با تمام توان ، وقتی هم که پر بشه سنگینی میکنه و باید با دستت بگیری
اینا تبلیغه بنظرم
من خریدم باید با دست محکم نگهش میداشتم وگرنه شیر از زیرش میریخت
۵ تومن هم پول دادم انگار ریختم دور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.