۲ پاسخ

من زیر سوتین میذاشتم میموند ولی به اندازه ای که با دستت محکم بچسبونی قدرت نداشت ، میکشه ها ولی نه با تمام توان ، وقتی هم که پر بشه سنگینی میکنه و باید با دستت بگیری

اینا تبلیغه بنظرم
من خریدم باید با دست محکم نگهش میداشتم وگرنه شیر از زیرش میریخت
۵ تومن هم پول دادم انگار ریختم دور

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی