دخترم هرچی میخوره بالا میاره
حتی شیر
چیکار کنم؟؟😭

۹ پاسخ

دختر منم مث شما شده تب شدید میکنه و بالا میاره هر چی میخوره خیلیم بیحاله دو بارم بردم دکتر خوب نشده🤦🏻‍♀️

دخترت بهترشد یاهنوزه؟؟

فقط ببر آمپول بزن تا بدتر نشده

ی عالم برات تایپ کردم پاک شد 😐
چند ساعت بهش شیر نده
بزار گشنه شه بهش آب ولرم بده
یکم بعد چنتا بادوم پوست بگیر رنده کن بریز داخل نصف لیوان آب جوش
بزار ی ربعی بمونه از صافی رد کن بده بهش
بزار بمونه قشنگ هضم شه معده ش تقویت شه
من معجزه شو دیدم ان شاالله برا شما هم کارساز باشه
نترس با چند ساعت گشنگی چیزیش نمیشه عوضش خوب میشه امتحانش ضرر نداره

یکم نبات بریز تو اب جوش بده شاید مسموم شده

تب هم‌داره؟

کم کم بده فعلا خیلی کم

شایدم داره دندون در میاره

رفلاکس داره؟
از دماغ هم میده بیرون بعضی وقتا دختر من🥲

سوال های مرتبط