استامینوفن ساده
عزیزم یه کیسه چای کیسه ایی بزارتولیوان روش آبجوش بریزیکم بزارغلیض بشه به باچای قرقره بده وقتی خنک شدبعدکیسه چای روبرداربادندونی ک دردمیکنه فشاربده رودندون دیگ ده دقیقه فکت روببندبزارتودهانت بمون
اب نمک قرقره کن
من دکتر بهم آموکسی سیلین داده هر ۸ ساعت یکی بخورم
عزیزم تو الان تو سه ماه دومی میتونی بری دندون پزشکی برو تا نرفتی سه ماه سوم
امان از درد دندون
هیچی فقط درد باید بکشی منم همینجوری درد زیادی کشیدم
میخک بجوشون عصارعشو قرقرع کن عالیه
یا اگه دندونت سوراخ شده خود میخک فرو کنتوش بزار بمونه نیم ساعتی بعد در بیار
قرص مفنامیک اسید هم من خالی میکردم رو دندونم ولی قورتش ندی نگه دار بعد بریز بیرون
سلام عزیزم منم دندان درد داشتم روزی دوبار مسواک میزدم آب نمک قرقره میکردم الان دیگ خوب شدم. نگران نباش ۱ماه اینجوری هستی بعدش خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.