من استراحت نسبی داشتم کارامو میکردم.شیاف هم استفاده کردم رف بالا انومالی
حتما برو واژینال انجام بده شکمی معلوم نیست طول سرویکس
من ۳۲ بودم انتی دکتر برا ده روز دیگه واژینال نوشت گفت بیست و خرده ای عمل میکنیم
من ۳۰ بود دکتر گفت برا اینکه خیالمون راحت شه عملم کرد
حتی 30هم عمل میکنند باید استراحت کنی
دیگه تا انومالی ادامه بده، انشاءالله خوب باشه ، بعد تصمیم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.