کسی کالسکه ریچ کیدز گود بیبی داره ازش راضی هستین

تصویر
۵ پاسخ

بله من دارم راضی ام سبکه فقط دوتا مورد بعد داره که رو به مادر نمیشه و اینکه چرخ جلوش روون نیس تو چاله چوله خیییییلی گیر میکنه

عااااالیه، سبکه، جمع و جوره. راحت باز و بسته میشه، فقط رو به مادر نمیشه، و یکی از بهترین خریدای عمرم حساب میشه😁😁

من دارم خیلی خیلی خیلی خوبه

من دارم خوبه سبکه جا کم میگیره
ولی دوتا مورد داره یک اینکه رو به مادر نمیشه دوم این چرخاش کوچیکه خیلی گیر می‌کنه چرخ جلو

من داشتم فروختم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی