بله من دارم راضی ام سبکه فقط دوتا مورد بعد داره که رو به مادر نمیشه و اینکه چرخ جلوش روون نیس تو چاله چوله خیییییلی گیر میکنه
عااااالیه، سبکه، جمع و جوره. راحت باز و بسته میشه، فقط رو به مادر نمیشه، و یکی از بهترین خریدای عمرم حساب میشه😁😁
من دارم خیلی خیلی خیلی خوبه
من دارم خوبه سبکه جا کم میگیره
ولی دوتا مورد داره یک اینکه رو به مادر نمیشه دوم این چرخاش کوچیکه خیلی گیر میکنه چرخ جلو
من داشتم فروختم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.